Nasze usługi

Zapoznaj się z nimi i sprawdź, jakie mamy możliwości.
Przemyślana koncepcja i określenie celu to początek działania.
Mailing Display seo Ads Social Influencer

Mailing

Właściwie przygotowana wiadomość reklamowa oraz prawidłowo dobrana grupa odbiorców to gwarancja korzyści płynących z wysyłki, pomimo dużej popularności tego kanału. Decydując się na mailing docieramy do użytkownika w potrzebie, z konkretnym rozwiązaniem w postaci naszego produktu lub usługi.

Działamy kompleksowo co pozwala osiągnąć najwyższą skuteczność wspólnych kampanii. W razie potrzeby przygotujemy i wdrożymy strategię e-mail marketingową wraz z produkcją samej kreacji czy też jej treści. Zajmiemy się wysyłką newsletterów, a także za pomocą retargetingu mailowego dotrzemy do użytkowników, którzy już wcześniej interesowali się Twoją marką/produktem.

Dodatkowo zbudujemy bazę wysyłkową lub zmonetyzujemy obecną. Skuteczność naszych działań mailingowych jest efektem stosowania autorskich narzędzi i metod, które pozwalają tworzyć, wysyłać, śledzić i optymalizować mailing reklamowy. Najlepsze wyniki osiągamy przede wszystkim, dzięki precyzyjnemu targetowaniu przekazu.

Główne zalety e-mail marketingu:

  • precyzyjne targetowanie behawioralne i demograficzne – możliwość dokładnego określenia grupy docelowej pod względem płci, wieku czy zainteresowań.
  • geolokalizacja - bazy mailingowe ściśle definiują lokalizację aktywności klientów, dlatego stosowanie tej funkcji pozwala dotrzeć do bardzo specyficznych grup odbiorców, takich jak np. mieszkańcy konkretnej dzielnicy.
  • retargeting - poznaj klientów, którzy już interesowali się Twoją marką. Ta funkcja pozwala wyszukiwać użytkowników, którzy Cię znają - dotarcie do tej grupy internautów może kilkukrotnie zwiększyć współczynnik konwersji.

Display

Do kategorii reklamy display zaliczamy różnego rodzaju reklamy bannerowe pojawiające się w przestrzeni reklamowej. Wspomniany kanał dotarcia charakteryzuje się różnorodnością formatów, mnogością modelów zakupu czy wysoką dostępnością (nawet najmniejsze witryny mają go w swojej ofercie). W zależności od formy wyróżniamy następujące formaty:

  • standardowe formaty płaskie - przykładowo: doublebillboard (750x200), triplebillboard (750x300), wideboard (940x300), rectangle (300x250) czy halfpage (300x600)
  • display mobile - smartphone to główne narzędzie pracy czy rozrywki niemal każdego użytkownika. Dlatego tak ważne jest aby pojawić się z komunikatem reklamowym również i tam. Standardowy banner, notyfikacja graficzna, czy interstitial to tylko kilka z dostępnych możliwości.
  • rich media - zaangażowanie internautów jest wyjątkowo cenne, a więc nieustannie o nie walczymy. Rich media to reklamy interaktywne, które mogą składać się z video, audio, grafiki, quizów, mini gier czy jakiejkolwiek innej formy mającej na celu przyciągnięcie uwagi użytkowników. Poprzez swoją zaawansowaną technologię aktywnie zachęcają również do interakcji co w późniejszym etapie korzystnie wpływa zarówno na wizerunek marki, zapamiętanie produktu jak i na samą sprzedaż.

Programmatic

To kolejny sposób zakupu reklamy banerowej. Możemy korzystać zarówno z aukcji (RTB) jak również z ofert we wcześniej określonej cenie (PMP). Niewątpliwymi zaletami tego kanału są:

  • możliwość bezpośredniego i precyzyjnego dotarcia do wybranego użytkownika
  • możliwość szybkiej reakcji w czasie rzeczywistym (start, zakończenie czy zmiana targetowania odbywa się w sposób sprawny i szybki)
  • wysoka skuteczność reklamy

Do wyboru mamy klika taktyk, których kompilacja przynosi zazwyczaj najlepsze efekty. Między innymi:

  • zakup widowni wybranej na podstawie ich cech demograficznych
  • zakup użytkowników wybranych na podstawie ich lokalizacji
  • zakup użytkowników o określonych zainteresowaniach, zachowaniach, intencjach zakupowych itp.
  • kontekstowe dotarcie do użytkownika
  • retargeting

Realizując kampanię dobieramy strategię reklamową do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klienta, aby dotrzeć do maksymalnie skonkretyzowanej i adekwatnej grupy odbiorców.

SEO

Efekt pozycjonowania stron www jest długotrwały. Budując siłę strony, budujesz siłę marki. Pozycjonowanie to proces, w którym dążymy do zbudowania pozycji i wiarygodności Twojej strony w wyszukiwarce Google.

Rozpoczynając od wyboru słów kluczowych i audytu strony, a następnie poprawiając treści, pozyskując linki oraz wyznaczając dalszy kierunek rozwoju portalu. Współpracując z Tobą podczas całych działań tworzymy czytelną i dobrze widoczną stronę jako wizytówkę Twojego biznesu. SEO jest niezbędnym elementem promocji Twoich usług w Internecie. Gwarantuje lepszą widoczność Twojego serwisu, a co za tym idzie, zwiększa sprzedaż.

Google Ads

System reklamowy, dzięki któremu Twoja reklama może pojawić się nie tylko w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce ale również na stronach partnerskich należących do sieci giganta. W prowadzonej kampanii możemy wykorzystać między innymi: linki sponsorowane, spoty video, banery graficzne czy lightbox ads.

Używając reklam w formie linków sponsorowanych i reklam produktowych, Twoja reklama będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania, na stronach oraz w aplikacjach partnerów. Pierwsze efekty zobaczysz nawet po kilku godzinach od uruchomienia! Kampanie reklamowe Ads, to przede wszystkim reklamy tekstowe wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google, pojawiające się po wpisaniu określonej frazy kluczowej w wyszukiwarkę.

Bez problemu wypromujemy też Twoją aplikację mobilną. Co ciekawe pierwsze efekty wspólnych działań mogą być widoczne nawet po kilku godzinach od ich uruchomienia! Google Ads w połączeniu z pozycjonowaniem organicznym przynosi najlepsze efekty w pozyskaniu nowych klientów. Ze względu na to, iż kampanie Google Ads w większości przypadków rozliczane są w modelu CPC (cost per click- opłata za kliknięcie w reklamę) - płacisz za faktyczne zaangażowanie użytkownika w Twoje działania marketingowe.

Główne zalety Google Ads:

  • mnogość dostępnych formatów reklamowych
  • mnogość sposobów dotarcia do wybranych użytkowników (np. targetowanie behawioralne, kontekstowe, wg określonych fraz/słów kluczowych, po zainteresowaniach)
  • olbrzymi zasięg
  • prosta i szybka weryfikacja efektów prowadzonych kampanii

Social Media

Serwisy społecznościowe takie jak Facebook, Instagram czy Pinterest oraz aplikacja TikTok, to ogromna baza danych oraz możliwość dotarcia do wielu użytkowników. Obecnie osoby korzystające z powyższych serwisów stanowią aż 83% wszystkich użytkowników Internetu (zasięg samego Facebook’a to 78%).

Świadczy to o ogromnym potencjale reklamowym oraz możliwościach tego kanału w pozyskiwaniu nowych klientów. Dzięki reklamom w Social Mediach możesz zwiększyć sprzedaż, działać PR-owo, budować wizerunek marki czy nawiązywać interakcje zarówno z obecnymi jak i nowymi klientami. Dobrze prowadzone konto firmowe oferujące angażujące treści dopasowane do grupy odbiorców pozwala przybliżyć tożsamość marki, korzystnie wpływa na jej wizerunek oraz lojalność klientów.

Influencer Marketing

Nim dokonamy zakupu określonego produktu zazwyczaj pytamy o zdanie najbliższych, rodziny czy przyjaciół. Często też sugerujemy się wyborami osób znanych czy tych, których darzymy szacunkiem lub traktujemy jako ekspertów w danej dziedzinie.

Odpowiedzią na ten właśnie insight konsumencki jest influencer marketing. Prężnie rozwijający się kierunek promocji, który pozwala dotrzeć do użytkowników, niedostępnych poprzez tradycyjne media takie jakie prasa, radio czy telewizja. Obecnie publiczność twórców internetowych, to miliony potencjalnych klientów. W zależności od celu oraz dostępnego budżetu przeprowadzimy współpracę zarówno z jednym z polskich celebrytów jak i grupą tzw. micro-influencerów.

Dostępne możliwości:

  • dedykowane video na kanałach YouTube wybranych influencerów,
  • dedykowane posty na fanpage’ach wybranych influencerów,
  • dedykowane posty oraz instastories na profilach Instagramowych wybranych influencerów,
  • recenzje czy reklama natywna na blogach

Napisz do nas i daj się pozytywnie zaskoczyć