blog
O dobrym digitalu słów kilka
Display 29 listopada 2021

Reklama display – rodzaje, zalety, oraz dobre praktyki projektowania.

Reklama display nazywana inaczej reklamą bannerową lub graficzną to forma reklamy, która przedstawia treści handlowe w sposób wizualny. Do jej zaprojektowania stosuje się elementy jak grafiki, zdjęcia, logo, krótki przekaz tekstowy oraz przycisk CTA (Call To Action). Zadaniem reklamy display jest wzrost świadomości marki, poprawa rozpoznawalności, kształtowanie wizerunku firmy oraz zwiększenie zasięgu dotarcia do odbiorców. […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 4 min.
Social Media 29 października 2021

Reklama na TikToku – co warto o niej wiedzieć?

TikTok jest medium społecznościowym, które umożliwia użytkownikom przesyłanie niewielkich klipów wideo własnej produkcji trwających 15-60 sekund z możliwością dodania utworu z obszernej listy muzycznej. Jak popularne jest to narzędzie? TikTok rozwija się w tempie kilkuset milionów użytkowników miesięcznie, a obecna liczba osób na platformie wynosi ponad 1,3 mld. Tak wysoki współczynnik został osiągnięty w zaledwie […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 4 min.
Email Marketing 14 września 2021

Skuteczny email marketing w pięciu krokach.

Email marketing to jedna z najpopularniejszych i najłatwiejszych do wdrożenia form komunikacji z klientem. Trzymając się kilku zasad sprawisz, że w Twojej firmie będzie to również jedna z najbardziej efektywnych form marketingu. Przeczytaj, na co koniecznie musisz zwrócić uwagę. Po pierwsze: pozyskaj zgodę Chcąc rozpocząć przygodę z email marketingiem musisz zadbać o najważniejszą rzecz – […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 4 min.
Google Ads 23 sierpnia 2021

Czym są reklamy elastyczne Google Ads?

Google nieustannie rozwija swoje sieci reklamowe, dając reklamodawcom nie tylko coraz większą przestrzeń, lecz również nowe możliwości komunikacji. Jedną z nieustannie rozwijających technologii jest uczenie maszynowe (machine learning), której nadrzędnym celem jest automatyzacja komunikacji. Zobacz, jak efektywniej wykorzystać potencjał ponad 2 milionów stron wchodzących w skład Google Display Network. Reklamy elastyczne możesz tworzyć bezpośrednio w […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 2 min.
Display 10 sierpnia 2021

Reklamy display- co powinieneś wiedzieć?

Reklamy display to nic innego jak reklamy graficzne pojawiająca się w formie bannerów na portalach czy serwisach www w Internecie.  Jest to  jedna z najstarszych i najpopularniejszych form reklamy online. Reklamy display to różnorodność formatów oraz mnogość wydawców dzięki, którym możemy bez problemu dotrzeć do wybranej przez nas grupy celowej. Działania reklamowe w tym kanale […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Display 9 sierpnia 2021

Kampanie reklamowe – jak zwiększyć ich skuteczność?

Internet, radio, prasa czy telewizja – każdego dnia jesteśmy bombardowani tysiącami komunikatów reklamowych. Co więcej, rok po roku możemy odnotować wzrosty wydatków w przypadku kampanii reklamowych różnych branż. Jest to związane nie tylko z ich ilością, lecz również nieustannie rosnącą jakością. Dziś, aby przebić się do świadomości konsumenta, trzeba się wyróżnić. Chwytliwe copy, intrygująca kreacja, […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 4 min.
Social Media 7 sierpnia 2021

Twoja marka w mediach społecznościowych

Ostatnia dekada bez wątpienia została zdominowana przez media społecznościowe. Dynamiczny rozwój technologicznych gigantów sprawił, że dziś nikt nie wyobraża sobie życia bez Facebooka, Instagrama, Messengera, Twittera, TikToka czy Snapchata. Media społecznościowe stały się nie tylko miejscami, które pozwalają nam konsumować treści w szybki i prosty sposób. To także swego rodzaju okna na świat, dające łatwy […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 4 min.
Influencer Marketing 5 sierpnia 2021

Influencer Marketing – na co zwracać uwagę podejmując współpracę z influencerem?

Baza influencerów gotowych do zareklamowania Twojego produktu powiększa się każdego dnia. Robiąc dokładny research, opierający się na danych i statystykach, podejmiesz współpracę, która będzie nie tylko efektywna, lecz satysfakcjonująca dla obu stron. Jak najłatwiej i najszybciej określić potencjał i skalę możliwości  influencera? Wystarczy zwrócić uwagę na liczbę followersów i subskrybentów kanałów, w których na co […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Influencer Marketing 2 sierpnia 2021

Współpraca z influencerem – najczęściej popełniane błędy

Współpraca z influencerem to teoretycznie jeden z najprostszych sposobów, aby dotrzeć ze swoim produktem lub usługą do szerokiej bazy odbiorców. Niestety, takie działania nie zawsze są usłane różami. Przeczytaj, jakich błędów nie popełnić, zanim wydasz swój budżet. Pierwszym, a zarazem jednym z największych błędów, jest brak odpowiedniego researchu. Współpraca z influencerem powinna być dobrze zaplanowana […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Porozmawiajmy na FB