blog
O dobrym digitalu słów kilka
Social Media 20 maja 2022

Poznaj cele reklamowe kampanii na Facebooku

System reklamowy Facebook Ads daje Ci ogromne możliwości promocji, bez względu na to, czy prowadzisz lokalny biznes, czy działasz na terenie całego kraju, a nawet poza nim. Od czego zacząć, by wykorzystać je w pełni? Zrezygnuj z przycisku “promuj post” i zacznij korzystać z Menedżera reklam. Właśnie to narzędzie pozwala Ci tworzyć zaawansowane, a co […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 4 min.
Email Marketing 13 maja 2022

Czym jest open rate (OR)? Dlaczego jest istotny i jak go poprawić?

Rozpoczynasz właśnie sprzedażową kampanię email marketingową? A może planujesz uruchomić newsletter? Zastanawiasz się, jak mierzyć skuteczność takich działań? Które wskaźniki wziąć pod uwagę? W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, czym jest open rate, jaki jest uważany za dobry oraz jak go zwiększyć. Open rate — co to jest i jak go obliczyć Co to jest open rate? […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 4 min.
Google Ads 6 maja 2022

Dlaczego powinieneś uwzględnić reklamy displayowe w swoich kampaniach marketingowych?

Choć Google Ads kojarzy się głównie z reklamami tekstowymi, system ten oferuje także inne typy kampanii. Jednym z nich jest właśnie reklama displayowa. W dzisiejszym artykule opowiemy o jej zaletach, a także – odpowiemy na pytanie, dlaczego warto uwzględnić Google Display w swoich kampaniach marketingowych. Reklama displayowa — dlaczego warto Tańsza alternatywa dla reklam tekstowych […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Email Marketing 29 kwietnia 2022

Błędy popełniane w email marketingu. Jak się ich ustrzec?

Czy mailing reklamowy działa? Tak, pod warunkiem jest przemyślany i dopracowany. Mity na temat niewielkiej skuteczności tego kanału promocji bardzo często wynikają z powielania niedziałających schematów. Właśnie dlatego, w dzisiejszym artykule, omawiamy najczęstsze błędy w przypadku wysyłki mailingu reklamowego i podpowiadamy, jak ich uniknąć. 6 najczęstszych błędów w przypadku wysyłki mailingu reklamowego Elementy, przez które […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Display 22 kwietnia 2022

Call to action — czym jest i dlaczego jest tak ważny?

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego Twoja reklama nie działa albo użytkownicy gubią się na stronie internetowej? Być może tracisz klientów przez brak kluczowego elementu. Mowa o call to action. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, co to takiego i dlaczego CTA wpływa na skuteczność działań marketingowych. Call to action — co to jest Żeby lepiej zrozumieć, dlaczego call […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 2 min.
Google Ads 14 kwietnia 2022

Google Search vs Google Display — różnice, zastosowanie, zalety i wady

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Google Ads, możesz zastanawiać się, czy wybrać reklamy tekstowe, czy lepiej sprawdzą się displayowe. Użycie niewłaściwego rodzaju może bowiem spowodować, że “przepalisz” budżet i dojdziesz do wniosku, że Google Ads po prostu nie działa. Dlatego w dzisiejszym artykule wyjaśniamy podstawowe różnice pomiędzy Google Search a Google Display, omawiamy ich […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Email Marketing 8 kwietnia 2022

Czy email marketing nadal się opłaca?

Właściciele firm mogą dziś wybierać spośród wielu systemów reklamowych. Od tych najpopularniejszych, takich jak Google i FB Ads, przez te mniej znane jak Linkedin Ads, Pinterest Ads czy Tik-Tok Ads. Z tego powodu wielu specjalistów zapowiadało rychły koniec email marketingu. Czy słusznie? Absolutnie nie. Pewnie zastanawiasz się, czy email marketing nadal się opłaca? Z dzisiejszego […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Google Ads 1 kwietnia 2022

Google Ads czy FB Ads — co bardziej się opłaca?

Chcesz rozpocząć promocję swojej firmy w internecie? Masz ograniczony budżet na reklamę i zastanawiasz się, co będzie lepsze — Google Ads czy FB Ads? Który z systemów reklamowych przyniesie Ci szybszy zwrot z inwestycji? Przeczytaj dzisiejszy artykuł, a poznasz różnice w działaniu obu systemów i podejmiesz najlepszą decyzję dla swojego biznesu. Facebook Ads vs Google […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 5 min.
Display 21 grudnia 2021

Reklama natywna – wszystko co powinieneś o niej wiedzieć.

Reklama w Internecie z roku na rok odnosi coraz większy wzrost. Obecnie jest głównym narzędziem przedsiębiorców, którzy chcą promować swoje usługi, produkty, a nawet treści informacyjne wśród użytkowników Internetu. Z powodu coraz większej liczby reklam, którymi konsumenci każdego dnia są zalewani, firmy muszą stosować taktyki, aby nie być postrzegane za natrętne. To właśnie w tym […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Porozmawiajmy na FB