blog
O dobrym digitalu słów kilka
Email Marketing 23 stycznia 2023

Kampanie mailngowe – poznaj kluczowe wskaźniki efektywności.

Zastanawiasz się, jak poprawić relacje z klientami? Postaw na profesjonalny e-mail marketing! W ten sposób zbudujesz pozytywny wizerunek firmy. Sprawdź, jakie wskaźniki wziąć pod uwagę, analizując kampanie mailingowe. OR i CTR – czym są? Aby sprawdzić efektywność kampanii mailingowej, w pierwszej kolejności zerknijmy na OR i CTR. Sprawdź, co oznaczają wspomniane wskaźniki. OR (open rate, […]

Czytaj dalej
Digital Marketing 2 stycznia 2023

Trendy w marketingu 2023 – jak je wykorzystać?

Zastanawiasz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji? Przygotuj skuteczną strategię biznesową, wplatając do niej najnowsze trendy marketingowe. W ten sposób łatwiej dotrzesz do nowych odbiorców, a także poprawisz relacje z klientami. Podpowiadamy, czego możesz się spodziewać w nadchodzącym roku! Współpraca z influencerami Większość marek współpracuje z influencerami, a z najnowszego raportu “Rynek Influencerów w […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
7 grudnia 2022

Marketing kontekstowy – garść praktycznych wskazówek.

Zastanawiasz się, dlaczego wyświetlają Ci się reklamy niedawno oglądanych produktów lub usług na pozornie niezwiązanych z nimi stronach internetowych? Cały sekret tkwi w marketingu kontekstowym, zapewniającym ukierunkowane reklamy bazujące na niedawnej aktywności użytkownika. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić działania marketingowe! Czym jest marketing kontekstowy? Za każdym razem, gdy czytamy artykuły, korzystamy z wyszukiwarki, czy zaglądamy do […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Digital Marketing 7 listopada 2022

Jak wdrożyć omnichannel w sklepie online?

Wraz z rozwojem technologii zacierają się granice między światem online i offline. Internet zmienił nasze podejście do zakupów, w związku z tym marketingowcy, pracownicy biura obsługi klienta i sprzedawcy musieli wprowadzić pewne zmiany. Aby dotrzeć do grupy docelowej i zwiększyć jej zaangażowanie, warto wdrożyć strategię sprzedaży wielokanałowej, czyli omnichannel. Czym jest omnichannel? Strategia omnichannel oznacza, […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Digital Marketing 11 października 2022

Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy?

Dobrze zaprojektowany lejek sprzedaży pokazuje, jakie zadania należy wykonać na każdym etapie, aby wywołać określoną reakcję u klienta. W ten sposób możesz monitorować klientów, aby sprawdzić, w którym momencie tracisz ich najwięcej. Optymalizując poszczególne etapy, poprawisz wyniki firmy. Sprawdź, jak zbudować lejek sprzedażowy! Co to jest lejek sprzedażowy? Lejek sprzedażowy to model biznesowy, który ilustruje […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Social Media 28 września 2022

Jak przyciągnąć klientów na Linkedinie?

Profil na Linkedin jest doskonałym narzędziem budowania marki osobistej. Dzięki niemu nie tylko pozyskamy nowe kontakty biznesowe, lecz także zbudujemy wizerunek eksperta. Warto go wykorzystać w  strategii sprzedażowej, niezależnie od tego, czy działamy w branży B2B, czy B2C. Sprawdź, jak dotrzeć do swojej grupy docelowej! Jak stworzyć profesjonalny profil na Linkedin? Szukasz sposobu, aby wypozycjonować […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Digital Marketing 12 września 2022

Dywersyfikacja źródeł pozyskiwania ruchu w e-commerce

Dywersyfikacja to słowo, które powinien znać każdy właściciel firmy. Odnosi się ono zarówno do form reklamy, źródeł dostaw, jak i do odbiorców. Przedsiębiorcy prowadzący własną działalność gospodarczą wiedzą, że pomimo szczerych chęci nie mają wpływu na wszystkie czynniki zewnętrzne. Zmienne trendy, nieoczekiwane pandemie czy działania konkurencji pozostają całkowicie poza naszą kontrolą. Na czym polega dywersyfikacja? […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 5 min.
Email Marketing 29 sierpnia 2022

Jak przygotować skuteczną kreację email marketingową?

Skuteczność kampanii email marketingowej mierzy się na kilku poziomach. Pierwszy sukces to oczywiście wysoki open rate, ale to finalnie kreacja, decyduje o tym, czy odbiorca skonwertuje, czyli wykona akcję, na której Ci zależy. Dlatego w dzisiejszym artykule znajdziesz kilka przydatnych wskazówek, do wdrożenia od zaraz, dzięki którym przygotujesz skuteczny mailing. 6 głównych zasad przygotowania skutecznej […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 3 min.
Social Media 12 sierpnia 2022

Facebook Ads (FB Ads) — formaty reklamowe, modele rozliczenia

Zastanawiasz się, za co płacisz, w przypadku reklamy na FB i od czego zależy to, która reklama wyświetla się na tablicy użytkownika? W tym artykule wyjaśnimy najważniejsze skróty, którymi posługują się marketerzy i które znajdziesz w Menadżerze reklam. Poznasz również najciekawsze formaty reklamowe Facebook Ads  i dowiesz się, kiedy warto je stosować. Od czego zależy […]

Czytaj dalej Przeczytaj w 2 min.
Porozmawiajmy na FB