blog
O dobrym digitalu słów kilka
Email Marketing 14 września 2021

Skuteczny e-mail marketing w pięciu krokach.

E-mail marketing to jedna z najpopularniejszych i najłatwiejszych do wdrożenia form komunikacji z klientem. Trzymając się kilku zasad sprawisz, że w Twojej firmie będzie to również jedna z najbardziej efektywnych form marketingu. Przeczytaj, na co koniecznie musisz zwrócić uwagę. Po pierwsze: pozyskaj zgodę. Chcąc rozpocząć przygodę z e-mail marketingiem musisz zadbać o najważniejszą rzecz – […]

Czytaj dalej
Google Ads 12 sierpnia 2021

Czym są reklamy elastyczne Google Ads?

Google nieustannie rozwija swoje sieci reklamowe, dając reklamodawcom nie tylko coraz większą przestrzeń, lecz również nowe możliwości komunikacji. Jedną z nieustannie rozwijających technologii jest uczenie maszynowe (machine learning), której nadrzędnym celem jest automatyzacja komunikacji. Zobacz, jak efektywniej wykorzystać potencjał ponad 2 milionów stron wchodzących w skład Google Display Network. Reklamy elastyczne możesz tworzyć bezpośrednio w […]

Czytaj dalej
Display 10 sierpnia 2021

Reklamy display- co powinieneś wiedzieć?

Reklamy display to nic innego jak reklamy graficzne pojawiająca się w formie bannerów na portalach czy serwisach www w Internecie.  Jest to  jedna z najstarszych i najpopularniejszych form reklamy online. Reklamy display to różnorodność formatów oraz mnogość wydawców dzięki, którym możemy bez problemu dotrzeć do wybranej przez nas grupy celowej. Działania reklamowe w tym kanale […]

Czytaj dalej
Display 9 sierpnia 2021

Kampanie reklamowe – jak zwiększyć ich skuteczność?

Internet, radio, prasa czy telewizja – każdego dnia jesteśmy bombardowani tysiącami komunikatów reklamowych. Co więcej, rok po roku możemy odnotować wzrosty wydatków w przypadku kampanii reklamowych różnych branż. Jest to związane nie tylko z ich ilością, lecz również nieustannie rosnącą jakością. Dziś, aby przebić się do świadomości konsumenta, trzeba się wyróżnić. Chwytliwe copy, intrygująca kreacja, […]

Czytaj dalej
Influencer Marketing 5 sierpnia 2021

Influencer Marketing – na co zwracać uwagę podejmując współprace z influencerem?

Baza influencerów gotowych do zareklamowania Twojego produktu powiększa się każdego dnia. Robiąc dokładny research, opierający się na danych i statystykach, podejmiesz współpracę, która będzie nie tylko efektywna, lecz satysfakcjonująca dla obu stron. Jak najłatwiej i najszybciej określić potencjał i skalę możliwości  influencera? Wystarczy zwrócić uwagę na liczbę followersów i subskrybentów kanałów, w których na co […]

Czytaj dalej
Influencer Marketing 2 sierpnia 2021

Współpraca z influencerem – najczęściej popełniane błędy

Współpraca z influencerem to teoretycznie jeden z najprostszych sposobów, aby dotrzeć ze swoim produktem lub usługą do szerokiej bazy odbiorców. Niestety, takie działania nie zawsze są usłane różami. Przeczytaj, jakich błędów nie popełnić, zanim wydasz swój budżet. Pierwszym, a zarazem jednym z największych błędów, jest brak odpowiedniego researchu. Współpraca z influencerem powinna być dobrze zaplanowana […]

Czytaj dalej
Social Media 22 lipca 2021

Płatne kampanie social media

Social media to obecnie jedne z tych kanałów komunikacji, w których można najszybciej dotrzeć do potencjalnego klienta. Dysponując tak ogromną bazą kont użytkowników, jaką dysponuje Facebook czy Instagram, tak naprawdę mamy dziś nieograniczone możliwości budowania własnej marki osobistej czy też sprzedaży produktów. Zobacz, jak robić to jeszcze skuteczniej. “Post sponsorowany” to pojęcie, z którym spotkał […]

Czytaj dalej
Display 20 lipca 2021

Zwiększ rozpoznawalność marki przy użyciu display marketingu

Chcąc przebić się ze swoim brandem do świadomości klientów, jednym z najskuteczniejszych kanałów dotarcia są bez wątpienia kampanie display. Dobrze przygotowane reklamy graficzne w dłuższej perspektywie czasu mogą przynieść bardzo wiele korzyści. Przygotowując kampanie display, której celem jest przede wszystkim zwiększenie rozpoznawalności oraz świadomości produktu/marki, warto wcześniej określić konkretne cele, narzędzia oraz KPI. Pozwoli Ci […]

Czytaj dalej
Social Media 14 lipca 2021

Jeden biznes, wiele kanałów dotarcia. Czy musisz korzystać ze wszystkich social media?

Odpowiadając na pytanie zawarte w tytule, moglibyśmy napisać po prostu: “nie, nie musisz korzystać ze wszystkich social mediów” i na tym zakończyć nasz artykuł. Zdajemy sobie jednak sprawę, że po takim stwierdzeniu nasuwa się wiele pytań, dlatego też w dalszej części tekstu dowiesz się, dlaczego więcej nie zawsze oznacza lepiej Dobór kanałów komunikacji – w […]

Czytaj dalej
Porozmawiajmy na FB