reklama display

Zróbmy razem dobry display

Do kategorii reklamy display zaliczamy różnego rodzaju reklamy bannerowe pojawiające się w przestrzeni reklamowej. Wspomniany kanał dotarcia charakteryzuje się różnorodnością formatów, mnogością modelów zakupu czy wysoką dostępnością (nawet najmniejsze witryny mają go w swojej ofercie).

Napisz do nas

Reklama display to wiele możliwości…

Standardowe formaty płaskie

– przykładowo: doublebillboard (750x200), triplebillboard (750x300), wideboard (940x300), rectangle (300x250) czy halfpage (300x600)

Display mobile

– smartphone to główne narzędzie pracy czy rozrywki niemal każdego użytkownika. Dlatego tak ważne jest aby pojawić się z komunikatem reklamowym również i tam. Standardowy banner, notyfikacja graficzna, czy interstitial to tylko kilka z dostępnych możliwości.

Rich media

– to reklamy interaktywne, które mogą składać się z video, audio, grafiki, quizów, mini gier czy jakiejkolwiek innej formy mającej na celu przyciągnięcie uwagi użytkowników. Zachęcają również do interakcji, co w późniejszym etapie korzystnie wpływa zarówno na wizerunek marki, zapamiętanie produktu jak i na samą sprzedaż.

To co?
Działamy?