Powiedzieć, że w ciągu ostatnich miesięcy nasze życie zmieniło się diametralnie to nie powiedzieć nic. Za zmianami warunków fizycznych zaś idą i zmiany psychiczne czy społeczne. Wiele firm już zdało sobie z tego sprawę z tego nowego obszaru i wyszło naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na dobrej jakości szkolenia wsparciowe. Jak jednak z tego typu usługą trafić do klienta, gdy jako kanał promocji z przyczyn oczywistych wchodzi w grę wyłącznie internet?
Nasz klient: Ati Labs to poznańska spółka stworzona przez badaczy różnych dyscyplin współpracujących z grupą psychologów, której głównym obszarem zainteresowań jest szeroko pojęte zdrowie psychiczne. Zajmują się oni tworzeniem rozmaitych kursów i programów badawczych, a do ich przeprowadzania wykorzystują najnowocześniejsze technologie.
Efektywność, wysoka konwersja i dostarczenie zakładanej ilości osób zainteresowanych szkoleniem to ważny trzon naszych działań, jednak najistotniejsze jest dla nas zadowolenie naszego klienta.
Kurs, którego marketing powierzyli w nasze ręce był poświęcony radzeniu sobie z psychologicznymi i społecznymi skutkami pandemii COVID-19. Kurs był bezpłatny, jego treść oparta na aktualnej wiedzy psychologicznej, a uczestnikom gwarantowano całkowitą anonimowość. Celem naszej kampanii było zdobycie jak największej ilości osób, które zapiszą się na niego.
Biorąc pod uwagę naszą wiedzę i specjalizację oraz przewidziany budżet (łączny koszt 2000 zł) wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszego Klienta zdecydowaliśmy się na dwa kanały promocji kursu:
Dzięki wdrożonym przez nas dwutorowo działaniom udało nam się: