Sądzisz, że reklama mailingowa już nie działa? Zrezygnowałeś z tej formy promocji z obawy przed nowymi przepisami RODO? A może masz dosyć tego, że Twoje emaile wciąż trafiają do spamu? Chcesz, by wiadomość od Ciebie wyróżniła się na tle pozostałych? Zastanawiasz się, co zrobić, żeby potencjalny klient otworzył email i skorzystał z Twojej oferty? Postaw na skuteczny email marketing, który zmienia odbiorców w klientów! Sprawdź, jak działamy i zwiększ liczbę klientów, dzięki metodzie, którą lekceważy Twoja konkurencja.
Napisz do nasWspółpracując z nami, masz gwarancję mierzalnych efektów. Zamiast skomplikowanych, raportów, otrzymasz czytelne zestawienie z podsumowaniem. Będziesz wiedział, ile maili wysłaliśmy, jaki open rate (współczynnik otwarć) uzyskaliśmy, a co najważniejsze — jak wielu odbiorców skorzystało z Twojej oferty. Dzięki temu email marketing zmieni się z niepotrzebnego wydatku, w opłacalną inwestycję. Z nami poznasz czym jest efektywny email marketing, który zrealizuje Twoje cele. Pracujemy, tak, abyś mógł łatwo ocenić, czy nasze działania przynoszą Ci zysk. Ponadto, działamy zgodnie z prawem. Korzystamy z własnych baz emailingowych oraz z zasobów naszych partnerów, a każdy adresat wcześniej wyraził zgodę na to, by otrzymywać od nas wiadomości. Kwestie prawne są zatem po naszej stronie, a Ty możesz spać spokojnie, bo wiesz, że email marketing jest zgodny z zasadami RODO.
– możliwość dokładnego określenia grupy docelowej pod względem płci, wieku czy zainteresowań, dzięki któremu dotrzesz do ściśle określonej grupy odbiorców.
– bazy mailingowe ściśle definiują lokalizację aktywności klientów, dlatego stosowanie tej funkcji pozwala dotrzeć do bardzo specyficznych grup odbiorców, takich jak np. mieszkańcy konkretnej dzielnicy. Jest to zatem idealne rozwiązanie, jeśli prowadzisz lokalny biznes
– ta funkcja pozwala wyszukiwać użytkowników, którzy już wcześniej weszli w interakcję z Twoją marką. Dotyczy to zarówno odwiedzających stronę, jak i klientów. Dzięki temu będziesz mógł odzyskać porzucone koszyki, a także przypomnieć się klientom, którzy dawno u Ciebie nie kupowali.