Email Marketing

Postaw na skuteczny email marketing.

Sądzisz, że reklama mailingowa już nie działa? Zrezygnowałeś z tej formy promocji z obawy przed nowymi przepisami RODO? A może masz dosyć tego, że Twoje emaile wciąż trafiają do spamu? Chcesz, by wiadomość od Ciebie wyróżniła się na tle pozostałych? Zastanawiasz się, co zrobić, żeby potencjalny klient otworzył email i skorzystał z Twojej oferty? Postaw na skuteczny email marketing, który zmienia odbiorców w klientów! Sprawdź, jak działamy i zwiększ liczbę klientów, dzięki metodzie, którą lekceważy Twoja konkurencja.

Napisz do nas

Dlaczego warto?

Dobrze wiemy, że wysyłka mailingu do wszystkich, sprawia, że nie trafia się do nikogo, dlatego szczegółowo analizujemy bazy nasze i naszych partnerów, by docierać do osób, które z największym prawdopodobieństwem będą zainteresowane Twoją oferta. Dzięki temu twoja wiadomość dotrze wyłącznie do potencjalnych klientów. Działamy strategicznie, tworząc plan pozyskania klienta. Duży nacisk kładziemy na segmentację grup odbiorców, dzięki czemu Twoje wiadomości będą spersonalizowane, czyli dopasowane do potrzeb, zainteresowań, oczekiwań konkretnej grupy klientów oraz etapu decyzyjnego, na którym właśnie się znajduje Oznacza to, że adresat otrzyma email, na który czekał, bo Twój produkt lub usługa rozwiąże jego problem lub pomoże mu zrealizować konkretny cel.

Współpracując z nami, masz gwarancję mierzalnych efektów. Zamiast skomplikowanych, raportów, otrzymasz czytelne zestawienie z podsumowaniem. Będziesz wiedział, ile maili wysłaliśmy, jaki open rate (współczynnik otwarć) uzyskaliśmy, a co najważniejsze — jak wielu odbiorców skorzystało z Twojej oferty. Dzięki temu email marketing zmieni się z niepotrzebnego wydatku, w opłacalną inwestycję. Z nami poznasz czym jest efektywny email marketing, który zrealizuje Twoje cele. Pracujemy, tak, abyś mógł łatwo ocenić, czy nasze działania przynoszą Ci zysk. Ponadto, działamy zgodnie z prawem. Korzystamy z własnych baz emailingowych oraz z zasobów naszych partnerów, a każdy adresat wcześniej wyraził zgodę na to, by otrzymywać od nas wiadomości. Kwestie prawne są zatem po naszej stronie, a Ty możesz spać spokojnie, bo wiesz, że email marketing jest zgodny z zasadami RODO.

Poznaj możliwości nowoczesnego email marketingu:

Precyzyjne targetowanie behawioralne i demograficzne

– możliwość dokładnego określenia grupy docelowej pod względem płci, wieku czy zainteresowań, dzięki któremu dotrzesz do ściśle określonej grupy odbiorców.

Geolokalizacja

– bazy mailingowe ściśle definiują lokalizację aktywności klientów, dlatego stosowanie tej funkcji pozwala dotrzeć do bardzo specyficznych grup odbiorców, takich jak np. mieszkańcy konkretnej dzielnicy. Jest to zatem idealne rozwiązanie, jeśli prowadzisz lokalny biznes

Retargeting

– ta funkcja pozwala wyszukiwać użytkowników, którzy już wcześniej weszli w interakcję z Twoją marką. Dotyczy to zarówno odwiedzających stronę, jak i klientów. Dzięki temu będziesz mógł odzyskać porzucone koszyki, a także przypomnieć się klientom, którzy dawno u Ciebie nie kupowali.

To co?
Działamy?

Porozmawiajmy na FB