fbpx
Wróć do listy realizacji

Morze pełne perspektyw, czyli jak pozyskać leady w branży deweloperskiej

Gorące lato, złoty piasek i przyjemna, morska bryza – dla wielu osób taki krajobraz brzmi, jak wymarzony sposób na wakacje. Czasami jednak nie warto się ograniczać. Pomyśl, że taką perspektywę możesz mieć na co dzień, nie wychodząc ze swojego apartamentu.

Nasz klient: Resort Hevenia Rewal to wyjątkowa inwestycja, która składa się z trzech apartamentowców. Każdy z nich dysponuje imponującymi przeszkleniami z widokami na morze, posiadając przy tym bezpośrednie wejście na plażę.

Firma MTM Consulting Developer – odpowiedzialna za projekt apartamentowców – zwróciła się do nas z prośbą o pomoc w pozyskaniu klientów, którzy byliby zainteresowani kupnem apartamentów nad malowniczą, rewalską plażą. Zobacz, jak udało się nam tego dokonać.

Jak przekonać potencjalnego klienta do kupna apartamentu przy plaży? Emocjami oraz pięknym, realnym widokiem. Przy inwestycji Hevenia Rewal było to ułatwione, ponieważ projekt – poza lokalizacją i widokami – posiadał szereg innych zalet, takich jak całoroczne baseny z jacuzzi, strefę fitness, bawialnie dla dzieci, słoneczny taras oraz oczywiście okolicę, w której cały rok czujesz się tak, jak na wakacjach.

Przygotowaliśmy dedykowany newsletter dla bazy blisko 100 tysięcy osób . Bezpośredni komunikat na samym początku wiadomości sprawił, że potencjalni klienci zainteresowani inwestycją chętniej klikali w tytuł maila. Tym samym szybko mogliśmy wyłuskać te osoby, których konwersja – w tym przypadku zakup apartamentu – była bardziej prawdopodobna.

Nie bez znaczenia było też to, że kampania została przeprowadzona na początku lipca. Każdy, komu właśnie doskwierał upał, a plany urlopowe były odległe, marzył o relaksie przy linii morza…

Pierwsza wysyłka trafiła dokładnie do 98 188 odbiorców , z czego 12 473 otworzyło naszego maila. Kreacja finalnie przyniosła nam 1 398 unikalnych klików , których efektem było aż 36 klientów kontaktujących się z deweloperem w kontekście zakupu wybranego apartamentu. Biorąc pod uwagę wartość inwestycji oraz aktualny etap prowadzonych rozmów jest to wynik, który w tym konkretnym przypadku zdecydowanie nas zadowala.

Posługując się jeszcze wartościami procentowymi: konwersja naszego newslettera była na poziomie 2,57%, współczynnik otwarć newslettera (open rate) to 12,70%, zaś współczynnik klikalności (click through rate) w ramach wiadomości wyniósł 1,42%.