Email Marketing

Postaw na skuteczny email marketing.

Sądzisz, że reklama mailingowa już nie działa? Zrezygnowałeś z tej formy promocji z obawy przed nowymi przepisami RODO? A może masz dosyć tego, że Twoje emaile wciąż trafiają do spamu? Chcesz, by wiadomość od Ciebie wyróżniła się na tle pozostałych? Zastanawiasz się, co zrobić, żeby potencjalny klient otworzył email i skorzystał z Twojej oferty? Postaw na skuteczny email marketing, który zmienia odbiorców w klientów! Sprawdź, jak działamy i zwiększ liczbę klientów, dzięki metodzie, którą lekceważy Twoja konkurencja.

Napisz do nas

Twoja wiadomość dotrze wyłącznie do potencjalnych klientów

Dobrze wiemy, że wysyłka mailingu do wszystkich, sprawia, że nie trafia się do nikogo, dlatego szczegółowo analizujemy bazy nasze i naszych partnerów, by docierać do osób, które z największym prawdopodobieństwem będą zainteresowane Twoją oferta.

Dzięki temu twoja wiadomość dotrze wyłącznie do potencjalnych klientów. Działamy strategicznie, tworząc plan pozyskania klienta. Duży nacisk kładziemy na segmentację grup odbiorców, co sprawia, że Twoje wiadomości będą spersonalizowane.

Oznacza to, że będą dopasowane do potrzeb, zainteresowań, oczekiwań konkretnej grupy klientów oraz etapu decyzyjnego, na którym właśnie się znajduje. Adresat otrzyma email, na który czekał, bo Twój produkt lub usługa rozwiąże jego problem lub pomoże mu zrealizować konkretny cel

Mailing reklamowy od Ciebie zostanie otwarty i przeczytany

Wszystko zależy od tego, czy adresat otworzy wiadomość od Ciebie, czy nie. A jak wiadomo, im więcej osób otworzy Twoją wiadomość, tym większa szansa na sprzedaż. Wysoki wskaźnik otwieralności (open rate) to podstawa.

Bez tego nie ma mowy o tym, żeby mailing sprzedażowy działał i potencjalny klient ostatecznie skonwertował, czyli wykonał akcję, na której Ci zależy. Wiemy, jak stworzyć mail, który nie trafi do spamu i jaki temat wiadomości skłoni adresata do kliknięcia.

Dzięki temu mailing reklamowy od Ciebie zostanie otwarty i przeczytany. Stosujemy najlepsze praktyki copywritingu sprzedażowego, a zawartość wiadomości zawsze spełnia obietnicę zawartą w tytule.

Skuteczny mailing, który nareszcie zacznie sprzedawać

Chcesz uruchomić email marketing, ale nie masz na to czasu? Żaden problem. Zajmiemy się wszystkim, począwszy od kwestii technicznych, przez wybór i segmentację odbiorców, aż po tworzenie treści, wysyłkę wiadomości oraz analizę wyników.

Nasz email marketing działa, ponieważ wiemy, jak sprzedawać słowami. Piszemy językiem Twojego klienta. Potrafimy, w krótkiej formie i obrazowo, przedstawić korzyści Twojej usługi, a kiedy trzeba wzbudzamy emocje.

Odpowiadamy dokładnie na te pytania, na które Twój potencjalny klient szukał odpowiedzi i podsuwamy rozwiązania, których potrzebuje. Dowiedz się jak stworzyć skuteczny mailing, który nareszcie zacznie sprzedawać!

Efektywny email marketing, który zrealizuje Twoje cele

Współpracując z nami, masz gwarancję mierzalnych efektów. Zamiast skomplikowanych, raportów, otrzymasz czytelne zestawienie z podsumowaniem. Będziesz wiedział, ile wiadomości wysłaliśmy, jaki open rate (współczynnik otwarć) uzyskaliśmy, a co najważniejsze — jak wielu odbiorców skorzystało z Twojej oferty.

Dzięki temu email marketing zmieni się z niepotrzebnego wydatku, w opłacalną inwestycję. Z nami poznasz czym jest efektywny email marketing, który zrealizuje Twoje cele. Pracujemy, tak, abyś mógł łatwo ocenić, czy nasze działania przynoszą Ci zysk. Ponadto, działamy zgodnie z prawem.

Korzystamy z własnych baz mailingowych oraz z zasobów naszych partnerów, a każdy adresat wcześniej wyraził zgodę na to, by otrzymywać od nas wiadomości. Kwestie prawne są zatem po naszej stronie, a Ty możesz spać spokojnie, bo wiesz, że email marketing jest zgodny z zasadami RODO

Poznaj możliwości nowoczesnego email marketingu:

Precyzyjne targetowanie behawioralne i demograficzne

– możliwość dokładnego określenia grupy docelowej pod względem płci, wieku czy zainteresowań, dzięki któremu dotrzesz do ściśle określonej grupy odbiorców.

Geolokalizacja

– bazy mailingowe ściśle definiują lokalizację aktywności klientów, dlatego stosowanie tej funkcji pozwala dotrzeć do bardzo specyficznych grup odbiorców, takich jak np. mieszkańcy konkretnej dzielnicy. Jest to zatem idealne rozwiązanie, jeśli prowadzisz lokalny biznes

Retargeting

– ta funkcja pozwala wyszukiwać użytkowników, którzy już wcześniej weszli w interakcję z Twoją marką. Dotyczy to zarówno odwiedzających stronę, jak i klientów. Dzięki temu będziesz mógł odzyskać porzucone koszyki, a także przypomnieć się klientom, którzy dawno u Ciebie nie kupowali.

Porozmawiajmy na FB